Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, March 26, 2012

Susu Punya hal Ke Lembu Punya Hal??....

Ni nak citer skit pasal si cinonet tu.....dia ni dah dekat 2 bulan asyik yak yak keras aja....mula mula ingatkan tak cukup air...aku bagi ler air banyak banyak.....tapi sebenarnya dia ni mmg suka minum air...bayangkan kalau kat umah tu kadang kadang 2 jam jer dah kena tukar pampers baru....dah penuh....

So bagi air pun tak jalan .....dia actually start lahir minum S26 lepas tu gatal kan mak dia ni tukar dugro dutch lady yg baru tu....sebab tgk ada sekali ngna veg and fruit....dia minum tgk ok jer bila dah masuk 5 bulan tetiba dia yak yak keras pulak....sebelum ni mmg dia tak ada problem ngan susu......tapi aku gagah jugak bagi lagi dia dugrow tu 2 bulan....semalam dah tak tahan tgk dia asyik berak keras jer ....aku pun decided tukar susu....bayangkan kalau time dia nak yak yak tu....adoiiii pesen superman ada....pesen mak rempit ada...yg semalam lagi best sambil berak sambil cangkung mengundur ke belakang...adoiii aku ni nak ketawa ada sian pun ada....

So mummy dia ni pun belilah susu FRISO ....sebab dulu masa kecik dia pernah minum sekali tapi berak berak pulak....so aku try lah ni ....so far semalam berak 4 kali ko...tapi masih ada sisa sisa yg keras tu....jgn lepas ni berak jer memancjang sudah la dik....pengsan mak ko (--)


Dulu susu ni.....S26 Gold




Skang ni pulak....Friso Gold ....ko ni semua gold dik....rasa nak goal dah mummy ni (--)...

No comments: