Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, March 22, 2012

Friday....

Friday lagi? Rasa nak muntah kan? ....tapi ni kalu aaaa mmg aku betul betul nak muntah...ahad malam tu tak tau nak makan apa....gi keluar cari makan ler.....aku awal awal dah canang sbb tak tau nak makan mana ..."Dy kita makan Hafez jer la" hafez tu mamak kat school alya tp sedap ada nasi bukhara dia yg besar giler...sorang makan tak habis.....daddy diorang diam jer...

Lepas tu kata pulak teringin nak makan western....aku dah cakap jgn bazir makan mamak sudah kan .... lepas tu dia tanya lagi "nak friday ke roadhouse" aku cakap ler friday sbb dekat wangsa walk kan leh ler cuci mata sekali he hed he...

Sampai friday...nak order lah ni...."Dik ribs.....ohhh akak hari ni ribs semua tak ada ...kitorang import dari australia flight delay" whattt!!! abis tu dah duduk kan dah order air pun ..takkan nak bgn ...."tapi ada satu ribs kak braised one....last last order jugaklah braised ribs....aku pulak sbb selera dah tukar jadi western terus buntu....aku orderlah menu baru lamb nama dia "Osso Bucco" camtu....

Anak anak makan chicken fingers n mac & cheese.....sampai aku nyer ngan daddy dia.......dah la sejuk.....pastu tak sedap...daddy dia siap cakap "serious tak sedap tapi sbb sayang jer" tapi tetaplah tak habis....aku pun terpaksa jugak telan kan lamb tu...ada ke lamb letak sos bolognaise tak ke haru? chitttt....kebetulan ada macam survey and lucky draw camtu ...aku mmg tick tak sedap, tak nak try lagi...suruh friday hapuskan menu tu....cam hampeh ...


Habis makan kitorang terus cabut....tekak rasa kembang setahun....

No comments: