Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 04, 2012

GenTinG Trip


Sabtu ahad lepas gi Genting .....takderlah best sangat pun genting tu...tapi kebetulan ada orang nak belanja tido kat Awana so pegi jerlah......Genting ni every year mmg ler kitorang akan pegi......sekali setahun cukuplah banyak kali bosan la pulak.....

Tapi sebab dah lama tak berjalan dengan hebat lepas jer turun genting kul 8 malam tu terus sakit kaki...mana tak non stop jalan dari kul 10 sampai 8 malam....usain bolt pun pengsan nyah....hari ni nak gi  keje sakit kaki...cam baru lepas jogging 10 km adoiiii @_@.....

pagi tu  plan nak bawak anak anak tgk daddy dia main golf...tapi dia tak bangun.....aku tau dah dasar pemalas...korang main jerlah putter daddy korang tu sampai patah...dah daddy ko tak bawak gi padang golf......hu hu .....

Aku buat rendang malam malam buta.....sbb org dah belanja hotel ngan theme part aku belanja rendang jerlah ..campur lak ngan mil buat nasi lemak ...mmmg terbaekkkkk dowh....
Anak dara saye...... :)
Ni gambar sama anak dara...suka sangat buat muka toya time bergambar....
NI lagi satu bukan takat toya ..apa rupa pun dia boleh buat....tetap anak bujang kesayangan..
Dia lagi.......
Dua beradik....tu jerlah kawan dia..kemana mana
Naik tren..gagah aku pun ikut sama....nak teman anak ler ...@_@ (yerlah tu mak ko pun tingin gak )
Mini solero shot......ammar takut tu...aku pun takut dia first time naik buat nyer dia nak terjun mau menggigil aku ...
Naik elephant....ko naik ler sorang mak ko ni dah jeran...ada ke dia suh aku naik cawan yg berpusing ?  sekali naik terus satu bdan aku pening .....eeeee

Ni depan hotel kitorang .....kitorang duduk yg condo punya so betul betul depan padang golf....bukak jer pintu terus nampak org main golf...bila ler ai dapat umah dalam golf resort *verangan*

Ni bilik kitorang..
Sorry aaa gambar senget aku malas betulkan....ngan daddy diorang..
Bila time aku semuanya cam nak lari jer amik gambar...siap korang
kitorang amik family punya package...sesuai sangat utk kitorang 200 hengget jer....utk 2 kids and parents...
Separuh dari rombongan cik kiah he he..depan awana...
Cousins...
Lepas check out dari hotel kitorang singgah kat strawberry park....ni lavendar garden....feeling cam kat london ......
Diorang sempat jugak petik strawberry......

Hoih anak dara...cantiknya duduk camtu....dia ni kena ajar moral ni .....

 Anak anak intai org main golf..daddy dia marah kata jgn bising bising sbb org tu nak pukul ..jakun tak pernah tgk org main golf....diorang kasi jahanam barang golf daddy dia adala.....
Enterframe skit @_@

No comments: