Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 18, 2012

Cerita Saya Sudah Di Publish......

Ha kan ai dah kata itu hari i ada masuk contest ni....wahhhh memori lama gitu....kalau nak baca story ai pegilah kat link bawah ni .nestle baru jer email semalam kata my story tu dah di approve and diorang dah publish kat nestle punya site......aku ingat kan email aku dah menang contest tu hehehheeh    *mood verangan menang RM100K* amim amin  amin he he...a short story tapi masa zaman sekolah dulu kalau dapat benda ni mmg terasa bahagia sangatlah......

Zaman zaman sekarang ni tak taulah macam mana kan....tapi time aku dulu ada 3 benda jer paling tak boleh di lupa....satu :  bila cikgu kata van milo nak datang ....dalam kepada dah terpikir yuhuuuu milo free yg sejuk tu....heaven tuu....   kedua:  bila cikgu kata "ok sapa nak beli air susu coklat isi borang....masa tu dalam 5 hengget rasanya 6 kotak...bangga giler bila dapat beli susu tu.....tak taulah budak budak sekolah rendah zaman skang masih ada lagi tak macam tu......dah yg ketiga : VAN KLINIK GIGI datang huwa hahahhahah.......ini paling seriau rasa time tu jugak nak lari dari sekolah ...tapi buat buat cool jer lah kan takkan nak lari pulak....tapi lagi malang kalau kena hangkut ngan van klinik gigi tu....rasa macam banduan kena masuk lokap !!!!! chisss berani ko bawak aku pegi klinik gigi..hhahahahahhaha

Itulah dia story saya utk harini ......

http://www.nestle.com.my/Nestle100Years/Default.aspx?id=5025fc5e-0595-4e63-8e83-09de5fb2c239

No comments: