Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, April 09, 2012

Sesi Persekolah 2014?......

Ha korang jgn main main....skang ni nak masuk sekolah 2 tahun sebelum dah kena register uolllll......pening haku nak meng register kan dia ni........... tapi skang ni dah boleh register online....lepas tu print terus ke sekolah........ pening jugak nak pilih sekolah mana......mak bapak of course la nak sekolah gred A kan....termasuklah aku ha ha........

Skang ni jenuh la aku google sekolah mana yg bagus......byk jugak sekolah gred A..... kat bawah rumah jer ada 2 sekolah....tapi aku nak sekolah yg jauh skit....kalau jauh skit tu dah susah....sekolah mesti nak mintak document bagai yg menunjukkan kita duduk dekat dekat area tu.....adoiiiii...tapi aku takderler nak hantar anak jauh sangat....... tapi website kerajaan ni tak berapa membantu gak...... info tak cukup......... 

Beza kan ngna kita dulu.........tahun depan nak sekolah tahun ni baru daftar......ni skang berebut rebut mak bapak gi register...kalau lambat pulak kena buat rayuan....adoiiiiii........time cucu cicit aku kang tak tau ler camner....aku ni pulak nak cari sekolah area ampang.....kat ampang ni mmg ler byk sekolah tapi tak tau mana satu nak ........weiii apa aku merepek ni ........????@#$$??$?

Jumaat ni pulak ada parents teachers meeeting....smart reader tu suh datang utk bincang progress alya.....mulalah aku seram kan....dahla dia first sekali ***ERRKkkkkkkk** doa doa doa........eh cam aku pulak nak amik record .....exam takder apa takder tiba tiba terus ada progress report....aku pun nak camni sekolah tak ada exam.....hahhahahha....mintak mintak la ok progress dia sbb hari hari kena marah ngan aku ......kalau tak *******larikkkkk*****

No comments: