Tuesday, April 10, 2012

Kisah si Alya & Ammar....


Ha nampak tu permata hati saya yg 2 orang tu....... diorang ni pantang bergambar......nampak jer BB aku mesti nak gambar.....yg ammar pulak...amba amba ......apa amba amba?!!!!.....

Ni ha nak cerita pasal si alya ni.....adalah 2 hari lepas aku ada belikan dia suar pendek ala ala beach gitu...motif bunga bunga....dalam hati mak dia ni mesti lawa kalau alya pakai...so one day aku suruh la dia pakai lepas mandi......dia ni bangsa kalau duduk rumah mesti nak pakai jeans jer kalau hari cuti...dia ingat hari hari agaknya nak jalan......

Lepas mandi tu aku bawak la keluar seluar bunga bunga tu...."alya cuba pakai ni dah lama mummy beli tak pakai lagi...." kan comel gitu kalau bebudak pakai suar pendek...aku la rasa sbb mak dia ni dulu takde **erkkk** @_@.......

Dia kata tak nak ....aku punya lak pelik..."eh apsal tak nak lawa ni mummy beli, kan tak panas " seboleh boleh dia tak nak, aku pakai kan jugak ,............... "ah tak nak sudah mummy malas nak layan" aku pun keluar bilik.......boleh ? aku hangin dia tak nak pakai....lepas tu aku masuk bilik dia dah bukak seluar tu...aku tarik la dia "meh kakak tunjuk kat daddy seluar baru .......dia terus terduduk & dia menangis ko hahahhahahha aku nak ketawa pun ada kakkakakkaka....rupa rupanya dia malu pakai suar pendek.........................

Bila aku pikir pikir bagus jugak kan......takderla kang dah besar dia seksi.....sbb dah tau malu dari kecik .......errrr yer ker?.......

No comments: