Tuesday, February 28, 2012

Sambutan Maulidur Rasul kat Umah Wan..

Malam tadi ada sambutan maulidur rasul kat umah wan..tetiba jer ahad malam isnin tu atok bagitau nak buat kenduri maulidur rasul....lagipun katanya ulama dari Pelembang tu datang and dah buat tour satu malaysia bagi ceramah...jadinya malam ni geng geng belajar agama atok nak buat kat kl lak...so diorang pun buatlah kat umah wan...catering semua atuk yg settle...

Ramai jugaklah org datang....semua nak dengar ceramah and amik berkat org kuat agama ni...kita ni nak gi masjid dengar ceramah pun susah kan ...so bila ada org camni nak dtg rumah dah besar rahmat sangatlah kan....aminnn...

Semalam pun birthday wan jugak ...jadi potonglah kek jugak lepas tu ...dah macam forum perdana kecil kecilan lak aku rasa hahha....

No comments: