Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, January 23, 2013

Enyoi's Wedding

Wedding lagi ....naik penat kitorang ....ko ingat ko raja ke wedding ko org nak celebrate sampai berbulan bulan...tapi memandang kan waktu diorang ni singkat sangat risik tunang nikahnya so yg penat ada lah adik beradik jugak....nak menguruskan semua tu....walaupun aku ni kak ipar jer tapi tugas tu samer jer....aku pun anggap macam adik aku sendiri jugak......

Sebelah kitorang ni wedding dia jatuh 12 Jan....kebetulan hari yg sama dengan perhimpunan kebangkitan rakyat tu...kitorang dah risau takut tak ada org datanglah makanan tak habis lah....tapi to surprise that orang datang ramai giler....invite 1000 jer tapi datang dalam 1300 mak oiiiii..... sampai habis la makanan....mak mentua, pak mentua langsung tak dapat merasa makanan kenduri...habis licin....nasi jer tinggal....

Penatnya tuhan jerlah yg tau..ulang alik dewan ...daddy dia balik sampai kul 3 pagi malam sebelum majlis tu....aku takder nyer duk umah jaga anak....hehehehhehe....keje aku cuma wat souvenir jer yer...



Ni gambar pagi lagi...kitorang orang pertama sampai..jadinya budak budak ni main main dulu ..daddy dia pun tak pakai samping lagi hangin jer aku macam sang kelembai dah ......

 Gambar kat depen entrance........

Nii sajer aku tempek kat sini...hangin ni tau tak...main cam tak ingat dunia sampai koyak baju lace dia tu...hoih hangin tau mak ko ni ....sia sia jer turrun naik butik duaploh kali pasal nak design baju dia ni last last koyak......adoiiii @_@

hoh last last anak bujang den jugak sopan kan....duduk bersimpuh lagi.....kakak dia panjat tiang hu hu hu......

Ok tu jer gambar yg ada ...terlalu sibuk jadi tuan rumah sampai tak sempat nak amik gambar...nampaknya kena tunggu gambar photographer jer lah .......

No comments: