Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, January 04, 2013

34 dah? Alamak takutnyeeeeee.....and what I get on my Birthday?

Dengan bangganya and proud to announce that i'm 34 this year! oh time flies so fast......rasa baru jer umur

23 lepas grad hu hu hu......

So 31 Dec lepas tu my birthday........and 1 week before that adalah pegi kedai electric ...looking for hot

water thing because kat rumah dah rosak....and then suddenly daddy diorang nak beli lak microwave.... 2-3

 hari lepas tu dia kat tu hadiah bday aku..ada ker????? alhamdulillah la mmg dah lama nak convection

 microwave tapi yg ni not 100% convection la .....tapi boleh la drpd tak ade?......


And then the next day pulak....went to klcc ...... looking at the bag...everywhere was on sale.....mcam giler \

kan ..anyway mmg nak beli a small carry bag for my brother in law wedding nanti....so mmg dah aim the

DKNY bag dari kat pavillion lagi...so since dah datang sini.....and daddy diorang nak belanja

 pulak....apalagi........terus la kaut DKNY itu pun lepas bertekak 2-3 kali sbb aku siap masuk LV ngan

 GUCCI nak tgk ada sale tak.......sungguh tak romantik kan? aku tanya mana lawa pun dia malas nak

 layan ...chisss kesian mak nyah....LV pulak lagilah...ada ke pochette yg besar skit dari wallet aku tu pun

 sampai 1500 .......nak mampusss?

Last last balik la semula ke DKNY.....nak buat camner donna pun donna lah yg penting ada beg masa

 wedding nanti....aku rasa sales girl tu pun dah nyampah asyik datang pegi datang pegi.....last last diorang

 semua dah malas nak layan aku gi sorang bayar diorang turun tunggu dalam kereta...ada ke? laki sendiri

 pun tak nak teman....bukannya beli satu klcc satu beg kecik jer.....grrrrrrrrr @_@

Ok itujerlah pun yg ai dapat dec ni......takder jalan jalan holiday pun ......nak pegi terengganu but kereta

 rosak that day....sian alya tak gi mana mana pun schooll holiday ni.....

No comments: