Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, January 18, 2013

2013....and it goes on...

Yer 2013 sudahhhh..... permulaan agak slow sikit.....maklumlah bila masuk tahun baru ni planning byk sangat sampai ko naik pening.....planning kat opis dengan training yg mencanak canak 200% daripada tahun sebelum nya dah cukup buat aku pening...tapi momentum utk buat keje tak berapa nak ada......planning kena habiskan study tahun ni tu pun satu pressure buat aku.....anak anak ok jer seperti biasa...

Tapi aku masih 50-50 nak beranak lagi ke tak ?  hehehehe...if i were to plan this is the best year....but i want quality not quantity okeh?  takder sapa pun pressure tapi aku sendiri yg pening...camner tu....masa anak 2 dulu takder pun plan plan tiba tiba jer eh pregnant? kakakakk..........so tgk jerlah kalau ada rezeki then aku terima jerssss.....

Alya dah 6 tahun dah tahun ni......cepat sangat masa berlalu......kena lebih tumpukan perhatian pada dia...pelajaran dah jugak akidah...tu penting tu...especially sekarang ni macam macam cabaran......

So itu saja >>>>> :)

No comments: