Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, March 29, 2011

PNB Darby Park lagi?

Weekend lepas ke Darby Park lagi huhuhu...... aku rasa dardy park tu dah macam rumah kitorang yg ke-2 dah...... Actually takde plan pun nak pegi tapi hari sabtu tu daddy diorang call dari luar kata "Jom kita pegi Darby Park" .... mummy diorang ni tengah kelam kabut masak...... macam bibik dah rupa mak korang ni..... budak 2 orang tu main tunggang langgang... rumah dah macam tongkang pecah... ya ampunn...........

Kalau ler aku tau nak gi darby park tak yah aku masak ... makan kat luar ajer ... chehhh tapi aku suka ler tido sana lepas kemas kemas rumah kasi clear... terus gi sana.. dalam hati lega tak der ler umah aku serak... ahahahhaha

Kalau kat darby park biasaler activity diorang ni.... makan , dan makan dan makan , swimming dan swimming dan swimming... lepak tgk tv..mummy ko ni berangan nak gi sauna pun tak jadi.... ammar bgn bgn jer pagi ahad tu dah bergayut jer kat mak dia..rupa rupanya dia nak demam................aduhhh baru ler mak ko ni nak jalan jalan kat ampang park.. cari baju ke apa ker.... fail ler jugak..

Plan nak bawak alya naik train pun cancel lah coz adik tu demam.....eh tetiba aku rasa macam nak gi facial jugak ... dah lama tak cuci muka ni ha... bestnya kalau dapat pegi dermalogica... ni muka pun dah kering .. kayu ke kulit ni ? hahhahaha
bye nanti mak tulis lagi yer.....



gambar adik lagi?? hu huhu .. sorry lah kakak adik masih lagi yg paling comel setakat ni hu hu

1 comment:

Suraya said...

memang tmpt faveret ko kan makcik! hehehee sejak azali! hehehe