Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, March 08, 2011

Aeroplane?

Yahooo we will fly to KK.... he he he selak tak aku ni ? lama dah tak guna perkataan tu sejak zaman itm lagi hu hu hu..

Takder ler aku ni selak sangat pun.... kebetulan hari tu air asia ada buat promo dia tu.. so aku pun gatal gatal la try tgk mana yg best ... KK tak pernah pegi lagipun bukan leh naik keter pun ....jadinya book la tiket....gilos murah beb..... aku naik teksi KL gi ampang pun dekat 30 hengget ni sorang less than 20 hengget... ha murah tak?

Disebabkan aku sedikit jakun kan tak pernah lagi book utk diri sendiri air asia tu and lagipun alya dah lama nak naik aeroplane, aeroplane, aeroplane so belilah tiket tu nak tgk kerenah dia dalam flight camner... kalau ok lepas ni leh jalan jauh skit kalau ko buat perangain cam kat rumah.... ko naik aeroplane mainan jer la lepas ni hahahhaha... kejam tak mummy ko nih? ......

Selalunya aku ni asyik book tiket utk nenek ngan atuk jer diri sendiri tak pernah so berbaloi la ni dah la murah tapi hotel lak tak dapat. Daddy dia la lambat sangat nak pikir last last package yg sekali hotel tu dah mahal... apapun tiket dah ada kalau tak ada hotel kang aku pasang jer ler khemas tepi waterfront tu muahahhahahah...........

No comments: