Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, March 21, 2011

A Visit To Naluri Yg Tak berapa nak Best !!!!***&&&$$$$$$%%

Tajuk gempak je ..... ha hah ha

Ceritanya camni hari sabtu lepas bawak si kenit tu pegi injection 12 bulan dia.. dengan happy kitorang ni pegi naluri.... yerler last injection 6 bulan kan..
Sampai sampai jer kat naluri tgk macam tak ada orang sangat kat lobby tu....Aku pun suh ler amir tengok ..."Daddy cuba tgk dulu ntah ntah klinik kanak kanak tak ada, bukan ler caya Dr. Khairul tu...." Bila check ada rupanya...... kitorang pun masuk ler tapi heran hari tu tak ramai orang..... Selalu macam ulat hari sabtu...

Tunggu sekejap lepas tu macam biasalah nurse tu panggil masuk utk ukur kepala..berat ngan tinggi......Tapi tinggi dia tak ukur... aku tanyalah dia kata alat tu tak ada ..eh biasa ada .. aper kehenya pulak ni.....

Kitorang pun duduk ler tunggu ... budak budak ni biasalah buat klinik paed tu macam rumah diorang.... tak larat mummy diorang ni nak kejar... lantak ler...tapi yg herannya kan...selalu Dr. Kharul tu mulut dia bising...Dr. K tu ala ala lembut skit tapi tak ler nyah ...aku rasa sesuai ler tu dia jadi pakar kanak kanak.... Hoh bila turn kitorang masuk jer tgk............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Omakkkkkkk Dr lain la pulak...dr india yg agak besaar badannya and perempuan...aku dah rasa cam tak best jer......mana gi dr.khairul ni. Dia tanya skit skit pastu borak skit skit and then nak inject vaccination ler.... biasa dr.khairul tu dia main main dulu ngna budak budak ni , tanya mummy diorang budak budak ni camner , apa progress .. ni doctor ni cakap pun macam tak tau... bila time injection pulak ni yg geram ni.......$$$$$$$$!!!!!@@@@@@@@******* ada ke dia suruh ammar duduk lepas tu terus inject...kalau doctor khairul dia baringkan budak tu main main skit lepas budak tu leka dia baru inject .....hampeh nyer koling.......marah ler aku ni..........nasib baik ammar tu kuat dia tak nangis pun cuma menjerit jer.... lepas tu kitorang pun tunggu ler nak bayar.......tapi experience tu mmg tak best ler....


Masa kat kaunter nak bayar tu aku pun tanyaler kat nurse tu mana dr khairul .......budak tu cakap dah pegi ke pantai ampang.....apalagi mata aku pun bersinar sinar lerrrr.... sah lepas ni aku gi pantai tu dah la dekat ngan umah... aku pegi naluri pun sbb diorang berdua ni lahir kat sana.... pastu rekod pun kat sana......

Dannnnnnnn..... dgn tak sabar hatinya aku pun call pantai pagi ni ...sebelum tu haruslah aku check website dulu..... hu hu hu mmg ada nama dia ... apalagi dengan secepat kilat cik kiah call buat inquiry and legaaaaaaaaaa.... mmg ramai patient dia dari naluri call..... dan dgn itu cik kiah dan rombongannya bersama si kenit akan ke pantai pulak utk vaccination.......tunggu...................................................................



No comments: