Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, August 20, 2010

Nak makan apa hari ni ek? Rasa dah bosan dah dgn makanan semua. Posa tahun ni belum sekali pun berbuka kat luar. Sebab dia??? aku kesian kat anak anak aku kalau aku inggalkan jadi anak terbiar kang dua dua si era tu.

Tapi nak masak pun dah habis idea. Semua habis aku masak dah kari? kurma? sambal? kicap? masak lemak semua aku dah settle..... ikan , ayam , udang, sotong semua dah beb abis tu apa aku nak makan hari ni? Hari ni pulak nak balik JB hantar nenek budak berdua ni. Dah la tu time time ni jugak la tayar keter tu botak. Kenalah pulak tukar tayarrr!!! terbang dah duit seribu setengah ingat boleh la aku amik duit pi jolly sakan hehehheheh!!!

Semalam sbb tak tau nak masak apa last last kitorang bungkus kat pelita jer. Senang cerita tak payah mak susah susah mak dowwww... Balik rumah humban semua dalam pinggan ha ha ha . Wei korang jangan kata aku malas ok aku masak hari hari dalam bulan posa ni hari hari without fail tau kecuali semalam la...... Ingat senang ke balik rumah terus jer tgk dapur buat rempah tu rempah ni terus masak. Tu belum kita era kecik tu nangis nak susulah , era besar tu nak makan tu lah nak makan nilah, sampai mandi pun kekadang dekat kul 9 ..... huiyooooo

Harini aku tak nak masak jugak. Penat. nanti nak kemas lagi sebelum balik jb. AKu dah resesrve tempat kat Q-Thai utk stemboat dia yg yummy tu. Tunggu pak amir punnya approval jerrrr.... hehehheh

3 comments:

Monahiryanti said...

balik jb tak cakap pun.. izzah, aku dah pindah rumah.. dah tak duduk permas jaya lagi.. aku duduk kat taman tasek.. sebelah danga bay tu.. nanti raya dtg umah eh..

izzah said...

wei buat lah open house nanti aku datang . aku lepas raya ke 3 ada dah kat jb nanti kita calling calling yer>.

Lepas ni nak tau spot lepak/makan baik punya kena tanya ko lah ? Boleh? sbb ko dah jadi orang jb kan? aku ni jb murtad dah tak tau apa apa hehhehehe

Monahiryanti said...

aku mmg buat open house tahun ni.. nanti aku inform balik ye.. bab lepak nanti aku bawak.. aku dah jadik warga jb dah nih.. haha..