Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, December 12, 2011

Kejadian Menyayat Hati! Kereta Kena Langgar !&&&%$##

Korang rasa aku nak cerita apa?......citer kereta akulah..dah ni blog aku..takkan nak cerita pasal cik kiah punya hal pulak..ingat aku busybody ke?..hahhahah (--)

Ni kisah minggu lepas...sungguh sakit hati la ..tapi minggu lepas jerlah minggu ni ok dah...aku dah dapat terima kenyataan..huwaaaaa.... kisahnya macam ni....daddy diorang otw nak pegi amik mummy kesayangan diorang ni...sampai dekat simpang ampang park tu tetiba jer ada kereta dari lorong sebelah sana nak u-turn pulak...bangang dah tau nak u-turn duduklah line tepi sekali....masa dia nak u-turn tu (kete kancil hantu!) kereta belakang dia tucson baru pun brek mengejutlah...belakang tucson tu kereta kitorang lah.... abis tu daddy diorang pun brek mengejut jugaklah tapi tak kena tucson depan tu ...tapi grrrrr kereta belakang daddy diorang pulak hentam...hantu betul kuat pulak tu ... so cik abang sayang saya yg baik hati dan berhemat ni tak turun pun takut nanti jem..yerlah time balik keje kan dia pun jalan kedepan skit dengan harapan kereta belakang tu pun ikut.....

Nak tau punya kurang hajar itu kereta honda tu...dia lari!!!! woi kereta aku ni keter baru beli tau..baru 3 bulan dah ko langgar>>>>>lepas tu lari pulak tu... daddy diorang dah terpinga pinga no plat pun tak nampak yg tau keter honda accord....

Bila dia cerita jer ngan haku aku mula naik angin ..sbb keter tu nama aku hahahhahh...tapi tu takper nama jer bukan aku bayar hua hua hua...yg geram tu belakang bumper kemek skit pastu depan pun chat tercabut skit dalam 6cm ...rasanya daddy diorang terkena skit tucson tu tapi dia tak perasan....dah kitorang lak kena cover all the damages which kereta honda tu yg buat!!!!!!&$$$$****......keter kancil tu pun selamat padahal ko nyer hal la keter aku calar....lepas tu korang tau bila dia dah siap buat u turn kat situ dia boleh senyum lak ...pandang kat kereta yg berlanggar ni ...aku cakaplah dengan daddy diorang "kalau saya jadi awak saya keluar tunjuk penumbuk kat dia" hhehehe geram aku buat orang susah jer..>>$$%%&&&&&

Terus tak ada mood dua hari...yerlah nak cat ngan ketuk mau makan seribu lebih ...ujung ujung tahun ni byk nak pakai duit huwaaaaa....tapi yg tension keter tu baru 3 bulan kereta raya tu dah kena langgar huwaaaaa.....sekian tu ajer cerita saya...so sapa yg kena langgar belakang make sure keluar lah dulu and tgk skit kereta belakang tu...jgn jadi si amir ni ha percaya sangat orang ..dia ingat semua orang amik responsibility macam dia kot!....last last ko jugak kena cover....org yg langggar lari........cheh&&&#$%%$%%$

dah aku sakit hati!!!!!

No comments: