Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, December 19, 2011

Diet Day 1 !!!

Semalam gi Toys R Us KLCC.....jumpa la si Sazzy Falak tu mmg la dia cantik kan....tinggi lebih kurang aku jerrrr...tapi sebab dia kurus n cantik...nampak lah lawa kan....hellooo!!!!##$$ dia tu kaya ada personal trainer,every week pegi slimming centre mana ler tak lawa oiiii...

Dan dan tu pak amir ni ha kata aku gemuk...peha dah naik la...hu hu hu hu..aku bagi la alasan dia byk duit macam macam leh buat hehheeh...padahal aku mmg naik pun...dulu seluar saiz 24 tu .....skang ni saiz 26 hwa hwa hwa....

Mmg byk kali plan nak diet tapi tak jadi...so utk saYA PAKAI balik seluar jeans saiz 24 tuh...so saya start DIET HARI NI!...

Sila tgk menu saya yer:-

Pagi- Nescafe O (ajer)
Tgh Hari - Sup sayur
Malam - Roti Sekeping

Ha ha ha extreme tak? aku kan nak jadi jelita cam Sazzy hak kakkakkk ...

No comments: