Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, November 01, 2010

Your Private Taman Tema? Mampukah aku ?.......

Tgk tajuk pun dah seram hua hau hau adakah aku jutawan baru?
Rumah siap ada taman tema?.......

Ha ha ha
Ni bapak budak budak ni ler punya kerja semalam..
I thought of bergolek golek dirumah sambil kemas rumah..Tetiba pulak dia ajak
pegi KLCC ...
Nak buat apa? Naik muntah dah aku ngna KLCC tu hari hari lalu...
Pavillion lagilah mau muntah darah aku .....

Aku pun apa lagi ... mandi siap siap dengan ammar pun mandi macam itik hehhehe takperlah ammar kan baby tak mandi pun dia wangi jer he he he..
Kitoran pegi dengan sepantas kilat daddy diorang ni tak bagitau pun nak beli apa
Tapi dia dah hint hint nak pegi toy r us tu...
Ha ni mesti nak beli gelongsor tu mmg ler aku hangin baik aku simpan duit......
Ni daripada beli gelongsor bukan aku boleh main pun......

Sampai jer KLCC 4 beranak ni terus menuju ke toy r us
Daddy dia terus jer tgk kat gelongsor tu siap tanya siap suh bukak
mula ler aku hangin ni???***&&&&&&&&&&&&&&@@@
Nak marah tak boleh tgk ramai orang kalo tak habislah...

Aku pun buat tak taulah pegi cari mainan ammar sama alya.....
Nasib baik alya tido dapat lah aku jalan dalam toy r us dengan ammar dengan senang hatinya hehehe.....>@@@@
Kalau ada dia? nak berdiri pun tak dapat asyik nak mengejar dia jer
Satu satu benda aku belek kat situ.... sampai mainan kat celah celah yg ntah nak jual ke tak tu pun aku leh belek ..... giler freedom kan aku kalau alya tido? .........
Sempat jugak aku capai mainan masak masak alya sbb dia dah tunjuk kat tv .....
aku pun belikan ler....kesian sbb dia tido ....... padan muka dia .....

Aku patah balik kat tempat gelongsor tu aku dengar daddy diorang cakap apa tau" kalau harga ni i ambiklah" lagi aku pengsan... degil org tua ni...
Last last dia angkut jugak gelongsor sama swimming pool..
Bila bayar harga mau menangis aku.... lepas tau satu mini Dior travel kit ngan Chanel Coco aku yg dah berkurun aku tak dapat dapt tu tensi mak ....>>&&****@@@@@@@

Bila balik jer korang tau dia buat apa?
Dia pasang semua gelongsor tu , pasang swimming pool tu
dia masukkan gelongsor tu dalam air
katanya biar budak budak mandi pool siap ada gelongsor.....
Org lain ada pikir macam dia? takda kan?.....
org lain beli barang utk anak sendiri ..... dia beli utk semua org...
Mula dah aku ni nak start hangin so layan gambar jer lah....
Tu belum lagi cerita kejadian selapas itu... nantilah yer.....
Gambar seperti biasalah yer tonggang terbalik...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




No comments: