Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, October 20, 2010

My Wishlist For 2011

>>> Ada wish list pulak
Tapi mestilah walaupun tak byk tapi ada a few things yg still aku tak dapat dapat tau.. lainlah laki aku tu jutawan dan hartawan petik jari semua dapat hehhee.....

Ok mari kita tgk list ... Ke aku berangan??? ah lantak lah yg penting tu tetap wishlist haku walaupun akan di bawa ke tahun depan ke?... 10 tahun depan ke?... hu hu hu....

Yg Pertama




Kasut ni mmg aku dah lama mengidam. Kasut idaman kalbu ohhhh bestnya kalau dapat.. siap dah survey kat gucci hua hua hua........


Yg Kedua

Cincin emas with Rose design on top....perhhh bunga ros tu berkelopak kelopak soo special..... lama dah aku ni tak beli emas




Lebih kurang macam nilah tapi emas... perhhhh meleleh air liur aku ni tgk yg live...

Yg Ke-3

New Kitchen Kabinet

a href="http://2.bp.blogspot.com/_WZKR_hBpXEU/TL50dLQlfnI/AAAAAAAAAgA/Bj_5GYTYnxE/s1600/hay-after-sage.jpg">




Giler cam aku duduk rumah banglo ha ha ha... tapi tak ler aku nak buat camni kecik jer & simple yg atas ni>>>> buat jamu mata jer ... itu pun dah siap cakap ngan contractor dah..... nasib baik kawan daddy diorang aku bayo 10 kali mwahhh ha ha ....

Yg ke 4

Convection Microwave




Yg ni pulak aku nak sebab dia boleh buat macam macam. nak masak apa semua boleh taruk dalam tu .. aku nak bakar kek pun senang. Skang ni cuma ada over jer cisss... makanan ammar pun aku campak jer dalam tu .... senang mak...

Yg Ke 5
Beg Coach!!!!! New Madison Sophia Satchel
Yg ni harus la kan walaupun dah ada 3 coach tapi masih nak jugak. Yg tu semuanya dah out dated. Itupun kirim my sister masa dia kat US. Kalau beli kat sini??? berganda ganda harga dia... sungguh tak paham aku .... tensi mak... tapi my sister baru beli beg coach and ada extra but its a tote la .....kalau berkenan ambikla kata dia...pergghhhh konpem aku mau tgk....

Lastly......
Mau tau apa???
V
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Rumah Baru!!!!!!
Ada hati kau izah???? nak bayar rumah skang 2 bijik tu pun dah jadi macam ayam berak kapur ada hati nak rumah baru lagi???? tapi yerlah aku teringin jugak rumah yg kitorang duduk ni rumah 2nd hand... rumah baru my mother in law yg duduk sbb besar skit and kawasan besar so senang dia nak jaga anak cucu dia. So harus ke aku beli rumah baru lagi? or jual rumah skang ni beli rumah baru? tapi rumah skang ni mahal. 2 storey house kat area ampang paling murah harkk tuiii paling murah okeh>>>> boleh dapat 350K !!!!!!!! aper ko giler......

Tu jerla wish list aku ntah mana yg sampai tahun depan mana yg dapat.... mana yg tak ... pun tak taulaaa..... Kalau nak ikut byk lagi wish list aku ... tamak giler kan pompuan ni... eh tapi takperler nama pun wishlist ... aku wish jer la...

Kita jumpa wish list taun depan lak....

No comments: