Tuesday, July 23, 2013

MENU ORANG RAJIN @_@

Ha sajer jer nak share ni ....semalam tak keje sebab penat sampai kl kul 3 pagi dari johor....pikir punya pikir tak tau nak masak apa...last last masak rendanglah....senang jer masak rendang ni main lambak jer....lepas teringin pulak nak makan ketam masak lemak sebab tengok buah belimbing kat luar tu dah byk ...eh macam dia panggil panggil pulak suh amik dia masak..sebab kesian tgk dia asyik tergayut jer macam tu aku pun amik ler masak dia...

So jadilah menu kat bawah ni..siap buat bubur sum sum lagi..ntah tak tau org kl panggil apa tapi orang johor panggil camtulah....

 Renndang Ayam Kampung Marbelles bersama daun kunyit  he he...

 Ketam Masak Lemak Belimbing
 Inilah lauk kami semalam...Rendang Ayam, Ketam Masak Lemak, Baby Kailan oyster sauce and Ikan Kering Belanak 
Nilah dia bubur sum sum tu..penat mengacau periuk...

Tapi hari ni dah kerje..so career women tak dapatlah masak...kita tapau ajer tapi bukan tapau kat pasar ramadhan tau yg pasar tu tak sedap langsung..tapau umah wan diorang heheheh ...assalamualaikum selamat berpuasa....!!!

No comments: