Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, July 17, 2013

Entry Pertama Ramadhan ....

Sebenarnya memang dah lama nak update blog ni tapi itu hari error la pulak..bagus jugak kan internet ni ...canggih sangat

Ramadhan tahun ni biasa jer....tapi aku masih lagi gembira sebab dapat terawikh.....tapi kat rumah jerlah...oklah tu kan daripada tak pegi langsung...rasanya bulan ramadhan ni kita kenalah berebut dapatkan pahala jugak....bulan ni bulan sale utk umat islam jugak....apa ingat shopping jer ada sale....heheheh apa pun window shopping tu tetap ada ...dah terbayang DKNY, Marc Jacobs, CK yg sale tu hehehhehe....sabar sabar....@_@.... aku ni tak dapatlah nak pegi terawikh kat masjid or surau....sebab balik keje dah penat...lepas tu nak usung anak lagi...hoih anak aku dua jer..tetiba aku tengah sembahyang orang angkut anak aku camner? mati ler teman....so baik aku sembahyang jer kat rumah....lagipun 8 rakaat jer....... apa pun aku tetap vangga...

Oh ya semalam tak keje Ammar tu demam pulak...ni penangan pegi pasar ramadhan kg. baru la ni....dah demam...petangnya pulak kakak dia demam...adoiii...semalam sempat jugak masak bubur pulut hitam dengan mee hoon goreng...selebihnya kita makan umah wan diorang..heheheh itu ler keje kitorang hari hari....Selamat Berpuasa!!!!

Gambar selingan..masa diorang gi gambang sebelum puasa.....lepas raya ni pegi lagi..keje ohhh keje...penat eden...

No comments: