Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, January 30, 2012

AJL

Hoh orang berebut rebut malam tadi nak singer tu menang lah ni menang lah ... aku? tak ada hati pun beb.....ntah ajl ni bukan zaman aku dah.... dah tak der aura ke aku yg tak gemar dah benda ni?

Aku tgk tak der apa pun yg best ajl ni skang..lagu camtu jer....dah bosan ....nak tau malam tadi apa yg best ???>>>>>>>>>>>>>>> ha Australian Open tu lagi best....baik aku tgk Nadal ngan Djoko tu lagi best...at least adalah impact skit, terkejut skit, geram skit...ni tgk ajl cam tgk marathon org nyanyi ramai ramai jer ..ceh tgk ammar ngan alya nyanyi lagi best...

Terkezut mak last last Djokovic tu menang....ingatkan mmg dah standard lah Nadal menang..mmg pongeh jer nadal malam tadi.....chissss.....kalau sapa yg suka tgk nadal tu mesti tau dia mesti tarik suar dia yg terselit tu .....tapi malam tadi nak tarik suar pun dah tak sempat hahhahah sian...gelabah punya pasal sbb kalah....hu hu hu

2 comments:

[leily.laily] said...

zmn muda belia dlu x pernah miss ajl kan,
la ni.. x de masa nk lyn.. =p
tgk pun sambil lalu aje...
heheheh

izzah said...

ha ha ummi alya betul tu kalau nak tgk pun tak leh concentrate anak nak kartun lah ...nak tulah nak nilah...hubby pulak nak tgk ajl at the same time nak jugak tgk sport..pening..