Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, January 27, 2012

Berkesan ke diet ko nyah?

Hu hu hu tu soalan maut tu ...mak tak kira pun dah berapa hari diet dah berapa lama dan dah berapa kg hilang...ahhh selagi tak nampak kurus kering macam zaman itm dulu ....selagi tulah aku tak berenti...cakap zaman itm semua kurus...takder sorang pun yg berisi cuma lambak jer kot hahahahha...tapi skang dia dah kurus.....

Tapi itu hari masa last CNY tetiba rasa nak korek balik seluar lama......first seluar yg aku nampak adalah seluar palazzo masa mil belikan yg aku pun tak ingat bila lepas bersalin alya ke ammar ?........ hmm mmg tak ingat...terus mak tray nyahhhhhhh......oooooooooo allah seluar tu boleh melepasi peha dan bontot aku ni yg besar tu...apalagi mak melaram la ngan seluar baru tapi dah lama dapat.....hahahhahha.....perut pun dah slim takder ler macam dulu kalau pakai fit nampak perut tu al maklumlah aku ni dah beranak 2 pastu masa ammar tu caesar ler pulak...mmg ler ader perut.....

Tapi takderler aku nak timbang kan ...setakat turun 2-3 kg tu ptuiiiiii apa sangat lah.....kalau 5 kg baru giler ....aku aim 45 kg jer berat ataupun dapat pakai balik levi's sebelum bersalin alya...saiz 24 tu ....ko mampu nyah?

No comments: