Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 01, 2011

Facebook & Chilis

Sibuknya sekarang ni nak update satu entry pun makan berkoyan baru menjelma

satu...bukannya apa bila ujung ujung tahun ni semua orang berlumba lumba nak kejar

datelinelah , itulah inilah. Macam aku ni berkejar pulak nak abiskan training

plan...ujung ujung tahun lagi lah byk training...bila dah penant nak bukak blog pun

tak terdaya, padahal hati berkobar kobar nak update ni....balik rumah sibuk ngan

anak anak..... nak update blog pakai phone laki aku marah pulak hwar hwar

hwar...skan ni nak bukak blog pun terkejar kejar macam nak bukak site apa

plak...Facebook lagilah kekadang tu lupa nak tgk huwaaaa....tapi kan aku rasa bila

dah lama tak menjengah facebook tu , actually kalau tak ada account pun tak apa

kan....lately mmg dah lama tak update pun...ntha rasa tak penting sangat lah ....yg

ada dalam tu cuma gambar, org update pegi sini sana situ, makan sana sini situ, aku

pun kekadang update gambar makan gak hahahahhaha....abis tu takkan aku nak publish

apa? Tapi paling tak best bila diorang publish gambar baby kena dera, gambar kena

bunuh, budak kecik kena langgar ishhhhh !!&&&###$$$$$....mmg tak berkenan ..bukannya

aku ni tak nak bukak mata..tapi i dont feel that i need to see something which is

very sad and it makes my heart stop for a while. Aku rasa baca paper lagi faedah

daripada tgk berita kat facebuk tu....paling tak pun skang ni aku baca link berita

harian jer kat facebuk tu ...

Nak update makan lak hahhahaha...jangan marah aaaa... aku mmg suka makan... kali ni

org belanja ...makan steak...apalagi rezeki jgn di tolak...tu pun last minit Vivi

kata nak belanja...terus le ke Chili's KLCC... nak ikut aku ? tak jejak ler Chilis

tu sbb dah la ramai beratur cam nak beli tiket wayang... kalau ajak laki mak pun

haram dia nak gi ...dia tak nak beratur beratur ni ....kalau nak makan western

kitorang pegi Roadhouse Grill jer sebelah bangunan PERKESO tu.... tapi ni dah ada

org reserve meja ..datang tinggal makan jer takkan tak nak dek non oiiii... okay i nak menjelajah blog che mat pulak , tgk apa dia masak hari ni ...bbyee




Me and Izan...Lepas makan rasa macam nak pecah perut..lepas tu rushing pulak balik office



Vivi and Ain ..thanks vivi belanja...lain kali belanja lagi yer hehhehehe



Beef Fajitas



Ni ai punya..terasa nak makan steak pulak hari tu ..no more ribs dah bosan (--)



Chicken apa ntah..pompuan tu mmg cukup suka makan ayam...

No comments: