Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, October 18, 2011

Long Story...

Lamanya tak menjengah blog ni kan ? aku rasa kalau nak update satu satu mesti

muntah..akuler yg muntah.. yer start dari raya itu hari terus tak update kan?

yer kalau rumah ni dah jadi rumah hantu dah. Kenapa aku tak update? jawapannya busy

wa ha ha ha sila ketawa cam aku sorang jer kan ada keje? takder ler lepas raya

training dah start balik ...lagipun mengejar time nak habiskan plan... aku ni pulak

kulikutive bukannya manager boleh arah arah...tempat duduk pun dah tukar dah tu yg

tengah nak sesuaikan diri ... raya itu hari ok jer ...lepas raya pulak birthday my

mum and we all sambut kat pd...asyik pd jer? dah tu jer yg dekat hu hu hu....aku

rasa nak post gambar jerla ....


Gambar kek mesti ada...takkan nak potong buah kot (- -)

Ni ler bilik kitorang ...apartment ni ada 3 bilik...yg duduk bawah of course ler aku ..nenek and atuk n patutnya wan kl tapi maklumlah time tu tgh minggu ke 3 raya so dia tak dapat datang. Last last budak budak yg tido kat dalam tu..apartment atas pulak pak long , pak lang n mak ngah diorang ni. Berbaloi duduk sini sbb abg hadi tu kerja ngan PNB so kitorang dapat la murah ..kalau tak satu apt tu 600 lebih...lagipun sajer jer nak bagi org tua happy....lagipun ni first time sambut birthday nenek diorang kat resort..tgk dia macam enjoy jugak..yg penting happy..bbq pun kitorang bakar sendiri



Ni pulak masa ofis buat open house hari raya...yg sebelah kiri sekali tu bos i....hai boss :)

No comments: