Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, August 22, 2011

BISKUT CORNFLAKES.....PENGSAN!!!.......

Weekend lepas terpaksa dan dipaksa rela buat biskut cornflakes.....itupun setelah daddy diorang ni bising tak buat buat kuih kegemaran dia.. last last hari sabtu tu dgn rela hati buat ...itupun lepas dah lebih 12 tgh malam baru buat....yerlah sebelum tu pegi jaya jusco...nak cari kasut alya..konon nak berbuka sanalah...

Sampai jer sana ......baru pukul 5 beb semua tempat makan dah full house...tak jadi ler bebuka kat luar last last tapau...makan kat umah.....dahla cari kasut pun tak ada..aku ni mmg tak pandai shopping tempat lain...cuma klcc n pavillion jer boleh......sebab apa tau..sbb selalu pegi dan dekat ngan office hu hu hu ...

Pukul 12 tu budak budak semua dah tido baru ler buat kerja....kalau tak nak buat time diorang tu celik dah sedar?@##&****.....jawabnya bukan jadi kuih ..lempeng ada.....

Mata dah berpinar pinar ni tapi aku tahan jerlah...itupun buat tak habis ada lagi setengah adunan kena buat esok malam...itupun tido dah dekat 2.30 huwaaaa.... aku ni bukannya tak mau buat siang siang tapi i think that i need my precious time with my kids,......time siang ni lah nak melayan , tgh kerenah diaorang jer....time kerje mmg ler tak leh ...budak budak ni growing time dia mmg besar tgk tgk eh dah jalan, eh dah cakap, eh dah nak sekolah.....so during time tak keje tu mmg melayan diorang jerlah.....kalau lah laki aku ni bisness juta juta sah sah aku duduk rumah layan anak jer....i dont want to miss their growing up time..sometime when they all sick pun tak dapat nak cuti.....

Eh tazkirah pulak.....

No comments: