Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, August 16, 2011

Betullah Doa tu Makbul di Bulan Ramadhan....

Betullah kata orang tu ..doa kita makbul di bulan ramadhan... ni sajer jer nak citer...semalam pagi kelam kabut.....isnin pulak tu ...haku ni kena buat briefing untuk new hire....daddy diorang dah start keter ...tiba tiba time aku kuar keter yg tengah start tu boleh mati pulak...alamak!!!!....jangan dia buat hal lagi sudah.....chehhh betul rupanya...**&&&%%$$$...try try hidupkan tak boleh juga...aduhhh bikin panas la keter ni pagi pagi....

Last last call my brother in law suh dia datang amik...kalau aku sorang dah lama aku berdezup naik teksi...ni budak 2 orang ni camner...sampai rumah mil dah pukul 8...terus pegi kerje ...sampai pukul 9.....last last tengok bos dah buat briefing...sorry yer bos kena cover i pulak..patut aku cover dia....i lap u...hehehhee....

On the way pegi keje tu daddy dia cakap"kalau kata org tua tua pagi pagi lagi dah ada hal mesti menjelang petang ada berita baik" aku terus ler jawab"yer ker".....padahal dalam hati ntah betul ke tak...keter tu pun selalu buat hal jugak.
Petang tu mmg betullah berita baik....our car loan has been approved...yeyyy we got a new car for Hari Raya...syukur alhamdulillah berkat doa anak .....alya tu hari hari aku suh doa macam ni"Ya Allah, Alya nak naik keter baru, Amin" hahhahahahhahahah......kitorang kalau dengar mmg pakat gelak ...tapi tahan jerlah....hari hari aku bantai suh dia doa,......mau doploh kali satu hari....mmg makbul doa dia tu ....lagipun budak budak ni kan ahli syurga so kalau kita suruh dia berdoa mesti Allah dengar....

Bulan puasa pun bulan rezeki jugak...for me mmg rezeki lebih sikit lah bulan bulan puasa ni....selamat beramal........

No comments: