Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, April 04, 2011

Anniversary sangat ke?

Mak nak citer skit ni ....... jummaat lepas anniversary kitorang.... dah la nak pegi holiday tak dpt sbb ada kelas n tak leh cuti ... ok lagilah tu..daddy diorang pulak janji "mie esok balik keje kita gi dinner kat victoria, bawak anak anak sekali" mak apalagi nyah.....suka ler ....lg pun dah lama tak pegi victoria...asyik asyik roadhouse grill.." mak pun apalagi hari jumaat tu pegi ler pavilion....beli dress gitu awwwwwwww....pantas tak aku? hu huhu....

Lepas tu balik keje hari jumaat tu aku tanya ler" Die jadi ke nak gi ni? " dia jawab apa tgk dululah....aku mula rasa nak hangin jer...rilek joyah rilek...chehhh dia tgk ibu dia masak sedap ...nasi lagi , mee hoon sup bagai terus lupa...aku rilek lagi ...lepas tu balik umah....dekat kul 10 baru ajak keluar...abis tu anak ni camner? ni time diorang tido ni.... takkkan pulak aku nak angkut tilam bantal tido dalam restoran...gilo apa? tup tup aku cakap jer camtu..terus 5 minit lepas tu diorang pun tido...chisss korang ni sajer tau bagi hangin mummy diorang...last last tak jadi ler keluar....last last dress tu aku gi pakai kerja hu hu hu sakit hari punya pasal...

Last last esok tu dia tau aku hangin kan ...biasalah aku ni kan kaki bebel ...separuh malam aku bebel sbb tak jadi keluar makan....ader ke dia bagi aku duit "nah mummy beli kasut hadiah anniversary" haaaaaa?????@@@#### aduhhh tak feeling betullah daddy korang ni...aku apalagi amik jerla....beli tak beli belakang kira hahahhahahhaha......

Weekend tu pulak cari ler kasut pegi klcc tapi tak ada saiz ler pulak.. dah ler budak 2 orang tu buas cam hapa....habis kasut kat situ mak bedah tu try...ammar pulak skit lagi nak hilang.... ya ampun..... dah gelabah dah cari dia...dah la dia tu kecik cinonet mana ler nampak...... nasib baik tgh cari tu dengar suara dia menjerit sorang sorang ..terus aku kaut..... fuhhhh selamat...>@@@@.....kalau tak tragedi lerrrrr......

Mak ada cerita tergempar ni pasal mak bedah tu ...esok la yer sambung.....adiossssssssss

No comments: