Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, February 02, 2011

Cerita Hujung Minggu......

Hu hu hu minggu lepas minggu yg memenatkan
Dah la annual dinner tapi aku tak de mood nak cari baju.... budak budak sini dok sewa costume bagai bagai...last last aku jadik cowgirl jer hua ha ha..... aku rilek jer sbb bukan tak nak pegi tapi sebab anak tak ada orang nak jaga..tapi salute la kat semua ips sbb 90% mmg ber costume macam dalam movie ler plak...


Last last alya humaira kena pos ikut wan dia balik aloq staq dulu ... itu pun belum habis event mummy dia dah cabut hu hu hu.... ,menangis nangis dia kena hangkut ngan wan dia.... sorrylah kakak yer daddy ko tu leh manage satu anak jer... so dia pilih adik ha ha ha..... sbb mummy ko ada kelas sabtu tu tak leh ler daddy nak jaga dua dua

Itupun hari sabtu daddy hangkut ammar tu gi jalan jalan kat cyber tu sementara tunggu mummy dia ni ha habis kelas...... nasib baik kelas habis cepat kalau tak jadi anak dan bapak jalanan ler hu hu hu.......!!@$$$$$$4

Lepas abis kelas terus shoot ke Alor Star.... amik tok kat pinang jap terus ke alor star.... Kat alor star makan jer la keje kitorang makanan murah beb sana..... mana mau jumpa nasi lemak 7 kupang? ha ha hah........

Malam tadi balik kul 9.30 dah bertolak dari AS konon nak sampai awal last last daddy diorang nak tido sekejap katanya 10 min..... last last 10 min hapa !!@@@@##### 3 jam tau tak.... nasib ler aku pun tertido sekali kalau tak mesti aku naik hantu hu hu hu..last last sampai umah kul 6 pagi .... terus nak jadi hijau aku tido sejam lepas tu bangun gi kerja...

Kesimpulannya aku ngantuk hari ni .... layan gambar jerlah



Cowgirl yg tak berapa nak cowgirl ho ho ho.....

No comments: