Thursday, May 05, 2011

aLYA hUMAIrA sAKIT mATA

Si kepoh tu sakit mata ler pulak....
Pagi pagi bgn tido susah nak bukak mata...lepas tu mummy dia nak basuhkan menjerit jerit....mula mula ingatkan bukan sakit mata sebab sebelah jer... bila dah 2 ke 3 hari tgk camtu jugak pegi ler klinik...

Mmg ler dr. tu kata sakit mata....tapi budak budak punya sakit mata takder ler macam kita yg dah tua ni .. dia tak nampak merah kat biji mata tu....yg merah cuma dalam kelopak mata dia......ohhhh patutlah tak nampak merah ... tu yg mummy daddy ko rilek jer tu lambat skit baru gi klinik ..hehehehhehehehhe

Siap demam demam ler sekali ...tapi ni dah baik dah.....tapi adik pulak 2-3 hari ni cam ada taik mata skit...jgn jangkit sudah ler....pagi ni cepat cepat mak dia tenyeh ubat mata tu kat dia...sorry ler yer dik......



Muka kesian jer ...siap demam demam lagi kena sakit mata....

No comments: