Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, September 01, 2010

Mari Buat Biskut

Wah semenjak dua menjak ni rajin lak aku hapdet yer....
Sejak laptop baru ni boleh send gambar bluetooth jer jakunlah mak... kalau tak dulu nak kena masuk keluar memory card tu yg maleh tu..

Cuti 4 hari lepas mak buat kuih raya dgn muffin .... auwwww cam best jer dengar
Dah tu amir sibuk duk perli perli aku brg kuih dah 2 kali raya beli tapi kuih tak nampak pun? Semak jer aku dengar aku pun menggigih kan diri buat ler biskut cornflakes sabtu tu. Dengan ammar yg duk menangis nangis tu boleh pulak aku buat.
Dapatlah buat 1 balang setengah... tu pun percubaan yer takut skill dah lari sbb dah 2 tahun tak buat hehehee.

Lepas tu semalam sempat jugak buat muffin...yerlah dia punya mix tu kesian aku tgk dalam cabinet tu.... last last aku amik dia campak semua bakar. Siap buat frosting lagi tu hehehheeh. Kacang jer tapi kena improve lagilah frosting tak berapa nak keras.





No comments: