Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, February 15, 2005

VaLEnTiNES DAY@@@@@

ValentineS apa Tu.... Selalunya org berebut rebut nak sambut. Pada aku biasa jer... Tak pernah pun sambut. Kalau aku sambut samalah macam aku sambut kematian Saint Valentine paderi terulung utk org Kristian. Tapi itu terpulang pada niat masing masing. First day kerja........ malasnya.
Balik pukul 6.00 ptg. Amir tepon nak amik kata dia. Siap amik kat Bukit Bintang lagi. Mimpi ker orang tua nih?????
Masuk jer kereta to my surprised ada bungaaaa@@@@@!!!!! utk aku lah sapa lagi. I love u dear. Bukan utk valentine lah kan aku dah cakap tak sambut degil betullah.... ni to make up our anniversary yg tak berapa nak meriah semalam tu....Much more better.
"Kita nak makan kat mana nih" dia bertanya. ha tulah payahnya bab makan tak tau kat mana KL ni. Last-last pergi KLCC lagi...... ish
Makan kat San Francisco Steakhouse. Dalam tu penuh dengan couple. Cheh sambut valentines la tu. Pigi dah...
Makan pun tak lama sebab dia ada appointment. Tak dapatlah aku nak meluahkan apa yg ada kat hati aku nih. 3 years is a long time for me ... but the journey has no goal.... i can say that... he never mentioned that....... huwaaaaaaaa
WhatEVEr...............

No comments: