Tuesday, October 13, 2009

Hari Raya 2009











Picture for Hari Raya 2009




Cam biasa jugalah kena mengembara dari selatan ke utara




Sangatlah penat okeh. Rasa cam raya tahun depan nak balik satu tempat jer kan




Tapi raya ni palinglah mencabar bertolak dari jb pukul 10 mlm sampai kedah pukul 10 pagi




huwaaaa rasa cam nak balik uganda . Dah berenti berkali kali tak sampai jugak cam orang nomad lah pulak. Daddy tak tahan sgt mengantuk sampai tak terkira berapa kali dah berenti tido. Sampai jer alor star terus masuk bilik zzzzzzz.........




Nasib baik alya tido jer sepanjang malam tu . Dia pun pelik bangun tido kul 8 pagi tu keter masih duk kat tempat rehat gurun lagi . Padahal nak dekat dah tu ....

No comments: